Рўйхатдан ўтган парол ёки логинингизни ёзинг
Ижтимоий тармоқлар орқали киринг:
Ёки рўйхатдан ўтинг:
Исмингиз
Э.Почтангиз
Паролингиз
Паролни такрорланг
Рўйхатдан ўтиш тугмасини босишингиз билан сайтдан фойдаланиш қоидалари билан ҳам танишиб чиққан бўласиз

Рўзадор дори тасирида бўлиши.

00:00 / 23.07.2012 | eski savollar | 700
Ассалому Алайкум Шайх Ҳазратлари, илмингиз ва умрингиз зиёда бо'лсин.Саволим шундан иборатки, Мен ро'за бошланган кундан бошлар саҳарликда ва ифтордан кейин доктор ёзиб берган шамоллашга қарши антибиотик ва таблеткаларни ичишни бошлаган эдим, биринчи куни о'згаришлар сезилмади, иккинчи кундан мияда ва танада о'згаришлар сезила бошлади, учинчи куни о'згаришлар кучайди, миямда бир хил нарсалар то'хтамасдан айланишни бошлади, танада эса шаҳватим кучайиб кета бошлади, саҳардан, пешингача то'рт ёки беш марта ҳаммомда (душ)устимдан сув қуйдим, китоб о'қидим, намоз о'қидим, лекин шахватни босишни иложи бо'лмай қолди, суюқлик кела бошлади ва о'зим суний ё'л билан қодирдим, ва ро'замни очиб юборишга мажбур бо'лдим, бир қанча вақт о'ткандан кейин, ичган антибиётикларнинг ёмон тасирини(побочниэ эффекти) о'қиб кордим у ерда ростдан ҳам мияга, руҳиятга ва айнан жинсий азоларга тасири бор деб ёзилган экан,Шайх ҳазратлари, бу ҳолатда дорининг тасирида бо'лганимни ҳисобга олганда, қазо ҳамда каффорат жоиз бо'ладими. Бу ишлардан о'зим жуда қаттиқ афсусдаман.Шайх ҳазратлари қимматли вақтингизни аямаётганингиз учун сизга рахмат.

Шайх Муҳаммад Содиқ Муҳаммад Юсуф роҳимаҳуллоҳ:

- Ҳа, қазо вожиб бўлади.

Топ рейтинг www.uz Openstat